"

January 29, 2016

مِی‌ُلوگ

-         می‌دونی چیه؟
-         چیه؟
-         تو وقتی مشروب نمی‌خوری خیلی...
-         باز شروع کرد حرف‌هایِ فلسفی زدن!
-         نه... یه دقه گوش کن...
-         خب بگو... بگو عزیزم.
-         تو وقتی مشروب نمی‌خوری...
-         خب...
-         خیلی نرمالی. زیادی نرمالی.
-         خوبه یا بده؟
-         نمی‌دونم. boring ه.
-         خب پس بده.
-         آره یه جورائی. یا شایدم نه... نمی‌دونم... 
-         وقتی می‌خورم چی؟
-         دو حالت داره.
-         ؟
-         یا افتضاح می‌شی؛ مثل وقت‌هایِ PMS ت که همیشه آرزویِ مرگ می‌کنی. یا عالی عالی می‌شی...
-         خب... حالا این بده یا خوبه؟
-         بدش خیلی بده، خوبش خیلی خوب.
-         بالاخره چی‌کار کنم من؟ بخورم یا نه؟
-         تو بخور. من سعی می‌کنم گم وگور شم زمانائی که بدی. سگی.
-         خاک تو سرت!
-         چرا؟!
-         خره... بدِ من باید باشه. یعنی باید وجود داشته باشه تا خوبم معنی پیدا کنه.
-         حالا تو شروع کن حرف فلسفی زدن!
-         کاشکی لااقل گوش می‌کردی چی می‌گم...
-         فهمیدم. می‌گی بدت باید باشه تا خوبتو بفهمم.
-         دقیقاً.
-         دقیقاً چی؟
-         دقیقاً اینکه مارتینیِ منو پر می‌کنی یا PMS ی شم؟
-         زیتونتو بخور! زیتون «دِرتی مارتینی» از خودش بیشتر مست می‌کنه.
-         باز کن دهنتو. بازکن خاله جون. بزرگ باز کن. تو بخورش... من آلردی مستِ مستم.
-         می‌خورم... فقط خوب باش!
-         خوبم.
-         خوبه.
-         دوسِت دارم.
-         ...


No comments:

Post a Comment